İLK ATAMA DUYURUSU İÇİN TIKLAYINIZ
ATAMA BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ
ETİK SÖZLEŞMESİ İÇİN TIKLAYINIZ
MAL BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ
2022 EKPSS-Kura sonucuna göre İlimiz emrine atanan Engelli Personelin göreve başlayabilmeleri için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Şubesine 25.03.2022 tarihine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.
D U Y U R U
2022 EKPSS-Kura sonucuna göre İlimiz emrine atanan Engelli Personelin göreve başlayabilmeleri için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Şubesine 25.03.2022tarihine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.
İSTENİLEN BELGELER
1- Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve onaylı örneği (2 Adet)
2- Adli sicil kaydı (Son 1 ayda alınmış olması gerekir-E Devletten alınacaktır.)
3- 6 adet Biyometrik fotoğraf. (Son 6 ayda çekilmiş olacak)
4- Mal Bildirim Beyannamesi (Müdürlüğümüz WEB sayfasından çıktısı alınarak arkalı-önlü tek sayfa halinde el'le doldurulcaktır.)
5- Engelli Personel Atama Başvuru formu (Müdürlüğümüz WEB sayfasında çıktısı alınarak doldurulacaktır.)
6- Atamaya esas Engelli Sağlık Kurulu Raporu (Aslı ve onaylı örneğinin fotokopisi)
7- 2022 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi (1 Adet )
8- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emekli veya yaşlı aylığını almadığına ilişkin belge (SGK'dan alınacak)(Malulen Emekli ve Vazife Malulü hariç)
9- Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüz WEB sayfasında çıktısı alınarak doldurulacaktır.)
10- Askerlik terhis veya durum belgesi (1 Adet erkekler için)
11- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (1 adet)
12- Halen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşlarında devlet memuru olarak görev yapanlardan muvafakat belgesi (1Adet )
13- Devlet veya Üniversite Hastanelerinden 'Memur Olarak Çalışabilir'' ibareli sağlık kurulu raporunun aslı (1 Adet )
Not: 1- İlimiz emrine atanıp ilimizdeki görevine başlamadan bir defaya mahsus olmak üzere nakil
hakkını kullanarak başka İl'e atanmak isteyenlerin yukarıda belirtilen belgeleri ilimize
göndermelerine gerek bulunmamaktadır.
2- Nakil talebinde bulunacak kişilerin 11/03/2022 tarihine kadar atanmak istedikleri İl ve İlçeyi
belirten dilekçe ve yerleştirme sonuç belgesini Müdürlüğümüze ait atama49@meb.gov.tr
adresine göndermeleri yeterli olup, ilimize gelerek şahsen başvurmalarına gerek
bulunmamaktadır.
MUŞ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ