İLİMİZ EMRİNE ATAMASI YAPILAN ENGELLİ PERSONEL ATAMA DUYURUSU
114
13:36
11.03.2022

İLK ATAMA DUYURUSU İÇİN TIKLAYINIZ

ATAMA BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

ETİK SÖZLEŞMESİ İÇİN TIKLAYINIZ

MAL BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

 

2022 EKPSS-Kura sonucuna göre İlimiz emrine atanan Engelli Personelin göreve başlayabilmeleri için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Şubesine 25.03.2022 tarihine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.

 

D U Y U R U

 

 

2022 EKPSS-Kura sonucuna göre İlimiz emrine atanan Engelli Personelin göreve başlayabilmeleri için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Şubesine 25.03.2022tarihine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.

 

 

İSTENİLEN BELGELER

 

 

 

1-      Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve onaylı örneği (2 Adet)

2-      Adli sicil kaydı (Son 1 ayda alınmış olması gerekir-E Devletten alınacaktır.)

3-      6 adet Biyometrik fotoğraf. (Son 6 ayda çekilmiş olacak)

4-      Mal Bildirim Beyannamesi (Müdürlüğümüz WEB sayfasından çıktısı alınarak arkalı-önlü tek sayfa halinde el'le doldurulcaktır.)

5-      Engelli Personel Atama Başvuru formu (Müdürlüğümüz WEB sayfasında çıktısı alınarak doldurulacaktır.)

6-      Atamaya esas Engelli Sağlık Kurulu Raporu (Aslı ve onaylı örneğinin fotokopisi)

7-      2022 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi (1 Adet )

8-      Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emekli veya yaşlı aylığını almadığına ilişkin belge (SGK'dan alınacak)(Malulen Emekli ve Vazife Malulü hariç)

9-      Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüz WEB sayfasında çıktısı alınarak doldurulacaktır.)

10-  Askerlik terhis veya durum belgesi (1 Adet erkekler için)

11-  Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (1 adet)

12-  Halen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşlarında devlet memuru olarak görev yapanlardan muvafakat belgesi (1Adet )

13-  Devlet veya Üniversite Hastanelerinden 'Memur Olarak Çalışabilir'' ibareli sağlık kurulu raporunun aslı (1 Adet )

 

 

 

 

 

Not: 1- İlimiz emrine atanıp ilimizdeki görevine başlamadan bir defaya mahsus olmak üzere nakil

              hakkını kullanarak başka İl'e atanmak isteyenlerin yukarıda belirtilen belgeleri ilimize

              göndermelerine gerek bulunmamaktadır.

 

         2- Nakil talebinde bulunacak kişilerin 11/03/2022 tarihine kadar atanmak istedikleri İl ve İlçeyi

              belirten dilekçe ve yerleştirme sonuç belgesini Müdürlüğümüze ait atama49@meb.gov.tr

              adresine göndermeleri yeterli olup, ilimize gelerek şahsen başvurmalarına gerek

              bulunmamaktadır.

                                                                                                        MUŞ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

     (İnsan kaynakları Atama Şubesi)

                     10.03.2022

Yayın Tarihi: 11.03.2022