MUŞ BULANIK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İLİMİZ EMRİNE ATAMASI YAPILAN ENGELLİ PERSONEL ATAMA DUYURUSU

İLİMİZ EMRİNE ATAMASI YAPILAN ENGELLİ PERSONEL ATAMA DUYURUSU

İLK ATAMA DUYURUSU İÇİN TIKLAYINIZ

ATAMA BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

ETİK SÖZLEŞMESİ İÇİN TIKLAYINIZ

MAL BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

 

2022 EKPSS-Kura sonucuna göre İlimiz emrine atanan Engelli Personelin göreve başlayabilmeleri için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Şubesine 25.03.2022 tarihine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.

 

D U Y U R U

 

 

2022 EKPSS-Kura sonucuna göre İlimiz emrine atanan Engelli Personelin göreve başlayabilmeleri için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Şubesine 25.03.2022tarihine kadar şahsen başvurmaları gerekmektedir.

 

 

İSTENİLEN BELGELER

 

 

 

1-      Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve onaylı örneği (2 Adet)

2-      Adli sicil kaydı (Son 1 ayda alınmış olması gerekir-E Devletten alınacaktır.)

3-      6 adet Biyometrik fotoğraf. (Son 6 ayda çekilmiş olacak)

4-      Mal Bildirim Beyannamesi (Müdürlüğümüz WEB sayfasından çıktısı alınarak arkalı-önlü tek sayfa halinde el'le doldurulcaktır.)

5-      Engelli Personel Atama Başvuru formu (Müdürlüğümüz WEB sayfasında çıktısı alınarak doldurulacaktır.)

6-      Atamaya esas Engelli Sağlık Kurulu Raporu (Aslı ve onaylı örneğinin fotokopisi)

7-      2022 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi (1 Adet )

8-      Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emekli veya yaşlı aylığını almadığına ilişkin belge (SGK'dan alınacak)(Malulen Emekli ve Vazife Malulü hariç)

9-      Etik Sözleşmesi (Müdürlüğümüz WEB sayfasında çıktısı alınarak doldurulacaktır.)

10-  Askerlik terhis veya durum belgesi (1 Adet erkekler için)

11-  Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (1 adet)

12-  Halen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşlarında devlet memuru olarak görev yapanlardan muvafakat belgesi (1Adet )

13-  Devlet veya Üniversite Hastanelerinden 'Memur Olarak Çalışabilir'' ibareli sağlık kurulu raporunun aslı (1 Adet )

 

 

 

 

 

Not: 1- İlimiz emrine atanıp ilimizdeki görevine başlamadan bir defaya mahsus olmak üzere nakil

              hakkını kullanarak başka İl'e atanmak isteyenlerin yukarıda belirtilen belgeleri ilimize

              göndermelerine gerek bulunmamaktadır.

 

         2- Nakil talebinde bulunacak kişilerin 11/03/2022 tarihine kadar atanmak istedikleri İl ve İlçeyi

              belirten dilekçe ve yerleştirme sonuç belgesini Müdürlüğümüze ait atama49@meb.gov.tr

              adresine göndermeleri yeterli olup, ilimize gelerek şahsen başvurmalarına gerek

              bulunmamaktadır.

                                                                                                        MUŞ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

     (İnsan kaynakları Atama Şubesi)

                     10.03.2022

Zafer Mahallesi 49500 Bulanık / MUŞ - 0436 311 20 25

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.