Yazı için tıklayınız
Form için tıklayınız
2016-2017 eğitim öğretim yılı I.dönem Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında görev yapan, görev yapmaya devam eden öğretmen ve idareci bilgilerinin web sitemizde yayınlanan forma aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda işlenerek en geç 22/12/2016 tarihi mesai bitimine kadar kurumsal e-posta adresimize ( bulanik49@meb.gov.tr ), en geç 23/12/2016 tarihi mesai bitimine kadar mühürlü, kaşeli, imzalı olarak üst yazı ile Müdürlüğümüze gönderilmesi önemle rica olunur.
AÇIKLAMALAR:
1-Kursta ders vermeye devam eden öğretmenlerin Ayrılma Tarihi 15/01/2017 olarak girilecektir. Bu formun doldurulduğuğu tarih ile 15/01/2017 tarihleri arasında ayrılanlar üst yazı ile Müdürlüğümüze bildirilecektir.
2-Görevi alanına Öğretmen veya Yönetici girilecektir. Halk Eğitim Merkezi hariç tüm okullarımız bir (1) Yönetici girecektir (Kurs Müdürünü).
3-E-Kurs Modülünde bşvurusu olanlar için "VAR", olmayanlar için "YOK" yazılacaktır.
4-Tüm alanlar BÜYÜK HARFLERle doldurulacaktır.