
Destekleme ve Yetişltirme Kursları E-Kılavuzuna göre iş ve işlemlerin yapılması ve kursla ilgili onay formunun öğretmen ihtiyaç bildiriminin ardından en geç 04/11/2016 tarihi mesai bitimine kadar Müdürlüğümüz Ölçme Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Şubesine elden teslim edilmesi gerekmektedir.
ÖNEMLİ NOT 1: Kurs devam ederken kurstan öğretmen ayrılması halinde ayrılan öğretmenin ayrılış tarihinin üst yazı ile mutlaka Müdürlüğümüze bildirilmeli, Kursa başlayan öğretmen olması halinde ise mutlaka onay alınmalı, onayın bir nüshası Müdürlüğümüz ilgili birimlerine teslim edilmelidir.
ÖNEMLİ NOT 2: Kurs Onay Belgesi ekine kursun başlangıç tarihinden (03/10/2016) itibaren göreve başlamış olup ayrılanlar dahil, görev alacak sözleşmeli öğretmen veya başka okul/kurumdan görevlendirilecek öğretmen bilgileri de girilecektir. (Daha sonra görev bırakanlar, ayrılanlar üst yazı ile Müdürlüğümüze bildirilecektir.)
Aşağıdaki belgeler 2´şer nüsha olarak düzenlenecek olup, Mavi şeffaf dosya içinde onaylatılmak üzere Müdürlüğümüze gönderilecektir. Onay sonrası bir nüshası Müdürlüğümüzde, bir nüshası okulda muhafaza edilecektir.
Kurs Onay Belgesi ve Eki İçin Tıklayınız (Belgelerdeki tarihleri değiştirmeyiniz)
Ders Programı İçin Tıklayınız (Ders Programı Okula/Programa göre düzenlenebilir, form örnektir.)
Sınıf Listeleri İçin Tıklayınız
NOT: Genel Esaslar ve Destekleme ve Yetiştirme Kursları Ek Ders Ücretleri başlıklı dökümanlar önceki kurs dönemlerine ait dökümanlar olup bilgilendirme amaçlıdır. E-Kılavuz ile çelişkili hususların tespit edilmesi durumunda 2016-2017 E-Kılavuz dikkate alınmalıdır.
2016-2017 E-Kılavuz ve İş Takvimi İçin Tıklayınız
Destekleme ve Yetiştirme Kursları Ek Ders Ücretleri İçin Tıklayınız
Genel Esaslar İçin Tıklayınız
DYK Tanıtım Kitapçığı İçin Tıklayınız
--Kurs Başvurusu Tanıtım Videosu