ÖN BAŞVURU FORMUNU DOLDURMAK İÇİN TIKLAYINIZ
Lütfen Formu Doldurmadan Önce Aşağıdaki Açıklamaları Okuyunuz
2017-2018 Eğitim-Öğretim yılında Müdürlüğümüze bağlı eğitim kurumlarındaki öğretmen ihtiyacını karşılamak üzere Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen ve İdarecilerin ders ve ek ders saatlerine ilişkin esasların 9. Maddesi gereğince Ek Ders Ücreti Karşılığı Öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.
BAŞVURU YER VE TARİHİ:
Ön Başvuruların Sistem Üzerinden Alınması:
Ön başvurular ÖN BAŞVURU FORMU üzerinden 07/08/2017-08/09/2017 tarihleri arasında alınacaktır.
Ön Başvuruların Değerlendirilmesi:
Sistem üzerinden alınan başvurular 08/09/2017-15/09/2017 tarihleri arasında Müdürlüğümüzce değerlendirilecektir.
Başvuru Evraklarının Alınması:
Değerlendirme sonucu başvuruları kabul edilenler telefonla aranacak olup başvuru evrakları11/09/2017-24/09/2016 tarihleri arasında alınacak ve göreve başlatılacaktır.
BAŞVURU ŞARTLARI:
Branş ve Sınıf Öğretmenliği İçin;
657 Sayılı Devlet Memurları Kanunun 8. Maddesi hükümleri göz önünde bulundurularak Fakülte Mezunları için KPSS Puan üstünlüğü ve öncelik sırasına göre;
<< YERLEŞTİRME ÖNCELİĞİ AŞAĞIDAKİ SIRAYA GÖRE YAPILACAKTIR >>
1- Eğitim Fakültesi Mezunları
2- Fen Edebiyat Fakültesi Mezunları (Formasyon Belgesi Olanlar)
3- Fen Edebiyat Fakültesi Mezunları
4- Diğer Fakültelerin 4 yıllık (Lisans) Programlarından Mezun Olanlar
5- 2 yıllık (Önlisans) Mezunları
Okul Öncesi Öğretmenliği İçin;
İlçemize Okul Öncesi eğitim-öğretim öğretmen ihtiyacının atanan öğretmen yoluyla giderilmemesi halinde aşağıdaki sıraya göre öncelik verilerek ek ders ücret karşılığı okul öncesi öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.
1- Okul Öncesi Öğretmenliğine kaynak teşkil eden yükseköğretim programlarından mezun ataması yapılmamış öğretmenlerden, Yüksek Lisans Belgesi/Diploması olanlar (Kpss Puan Üstünlüğüne göre)
2- Okul Öncesi Öğretmenliğine kaynak teşkil eden yükseköğretim programlarından mezun (Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi mezunları dâhil) ataması yapılmamış öğretmenlerden lisans belgesi /diploması olanlar (Kpss puan üstünlüğüne göre
3- Üniversitelerin Ev Ekonomisi Yüksek Okulu Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü mezunları,
4- Üniversitelerin okul öncesi öğretmenliği, çocuk gelişimi ve okul öncesi eğitimi öğretmenliği, çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmenliği veya çocuk gelişimi ve eğitimi ön lisans mezunları
5- Meslek Yüksek Okulu Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Bölümü, Meslek Yüksekokulu Hemşirelik ve Bakım Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Ön lisans mezunları
6- Açık öğretim Fakültesi Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Bölümünde okuyup ön lisans mezunu olduğunu belgelendirilenler.
7- Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi Mezunu olup, herhangi bir alanda yüksek okul mezunu olanlardan okul öncesi eğitim alanında düzenlenen 60 saatlik seminer programını başarı ile tamamlayanlar.
8- Halen İlköğretim Okullarında görevli norm kadro fazlası sınıf öğretmenleri ile sınıf öğretmenliği alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programlarından mezun olup, atanmamış olanlardan okul öncesi eğitim alanında düzenlenen 60 saatlik seminer programını başarı ile tamamlayanlar.
9- 80’Nolu Talim ve Terbiye Kurulu Kararında yer alan alanlardan mezun olup, atanamamış olanlardan okul öncesi eğitim alanında düzenlenen 60 saatlik seminer programını başarı ile tamamlayanlar.
NOT:Kurum gerektiği takdirde yeni belge isteyebilme veya şartlara göre başvuru şartlarında değişiklik yapabilme hakkını kendinde saklı tutar.
MÜRACAATTA İSTENECEK BELGELER:
1- Resimli Başvuru Formu (1 Adet) --> İndirmek İçin TIKLAYINIZ
2- Nüfus Cüzdan Fotokopisi (1 Adet)
3- Diploma veya Mezuniyet Belgesinin aslı ile birlikte Fotokopisi (1 Adet)
4- Son altı ay içinde alınmış Adli Sicil Kaydı Beyanı (1 Adet)
5- Sağlık Durum Belgesi (1 Adet)
6- Halk Bankası Bulanık Şubesi Hesap Fotokopisi (Hesap ve IBAN numaralı) (1 Adet) ;
NOT: Bulanık Şubesi dışındaki şubelerden oluşturulmuş hesaplar kabul edilmeyecektir.
7- Formasyon alanlar Formasyon Belgesi
8-En son girilen KPSS sınavından alınan puanı gösterir belge
ÖNEMLİ NOTLAR:
1- Fotokopisi istenen belgeler aslı ile beraber getirilecek, aslı kontrol edildikten sonra fotokopileri teslim alınacaktır.
2- Dört (4) yıllık Üniversite mezunları yukarıda belirtilen evrakların birer suretini bir (1) adet KIRMIZI şeffaf dosya içerisinde teslim edeceklerdir.
3- İki (2) yıllık Üniversite mezunları yukarıda belirtilen evrakların birer suretini bir (1) adet MAVİ şeffaf dosya içerisinde teslim edeceklerdir.
4- Görevlendirmeler ihtiyaç listesine göre yapılacaktır.
5- Başvurular 07/08/2017 Pazartesi günü başlayacak olup 27/08/2017 Pazar günü sona erecektir. Belirtilen tarihler dışındaki başvurular kabul edilmeyecektir.
6- Başvuru Sonuçları, başvuru süresinin bitimininden sonra Müdürlüğümüz duyuru panosundan ilan edilecektir
7- 2017-2018 eğitim öğretim yılında kendisine görev verilenlerden, verilen göreve gitmeyenler/başlamayanlar, söz konusu eğitim öğretim yılı içerisinde hakkını kullanmış sayılacak olup tekrar görev verilmeyecektir.