2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Yılı II. Dönem Ücretli Öğretmen Başvuruları
İlçemiz okul ve kurumlarda çeşitli sebeplerden dolayı boş geçen alanlarda Milli Eğitim Bakanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğünün Yönetici ve Öğretmenlerin Ders ve Ek Ders Saatlerine İlişkin Kararın 9. Maddesi gereğince ek ders ücretli öğretmen görevlendirilmesi yapılacak olup, başvuru esnasında aşağıda belirtilen hususlara riayet edilecektir.
1- Başvuru esnasında Bakanlığımız Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının 20.02.2014 tarihli ve 9 sayılı Kurul Kararı, Mart 2014-2678 Tebliğler Dergisinde yer alan “Öğretmenlik alanları, atama ve ders okutma esaslarına ilişkin çizelge” de belirtilen Branşları itibariyle okutabileceği ders alanlarından tercih etmeleri, bu çizelgede belirtilen alanlar dışında tercihte bulunmamaları, (Karar ektedir)
2-Görev verileceklerle irtibata geçilebilmesi için başvuru esnasında mutlaka telefon numarası ile e-mail adresinin sisteme girilmesi,
3- Başvuru sonucunda görev verilenlerin göreve başlayabilmesi için diploma veya mezuniyet belgesi örneği, (varsa formasyon belgesi) sabıka kaydı ve nüfus cüzdanı fotokopisini elden Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Atama Şubesine elden teslim etmeleri,
4-2017-2018 Eğitim Öğretim yılında ek ders ücretli öğretmen olarak görevlendirilip halen bu görevine devam edenlerin görevlendirilmeleri 2017-2018 Eğitim Öğretim yılı dönem sonuna kadar devam edeceğinden ilgililerinde e-devletten başvuru yapmaları gerekmektedir.
NOT: Okulunuza ek ders ücretli öğretmen olarak görevlendirilen öğretmenler 2017-2018 eğitim öğretim sonuna kadar görevlendirilmeleri devam edeceğinden sadece E-Devlet üzerinde başvuru yapmaları gerekmektedir.
İlgililere Duyurulur.
Bulanık İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü