MUŞ BULANIK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ek Ders Ücret Karşılığı Öğretmen Başvuruları (24/08/2015-16/09/2015)

Ek Ders Ücret Karşılığı Öğretmen Başvuruları (24/08/2015-16/09/2015)

2015-2016 Eğitim-Öğretim yılında Müdürlüğümüze bağlı eğitim kurumlarındaki öğretmen ihtiyacını gidermek amacı ile Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen ve Yöneticilerin ders ve ek ders saatlerine ilişkin esasların 9. Maddesi gereğince Ek Ders Ücreti Karşılığı Öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.

 


 

BAŞVURU YER VE TARİHİ:


Kişiler 24/08/2015 - 16/09/2015 tarihleri arasında müracaatta istenen belgeler ile birlikte Müdürlüğümüze şahsen başvuru yapabileceklerdir.

Müracaatta istenen belgelerden Başvuru Formu aşağıda, duyurumuz ekindedir.

 


 

BAŞVURU ŞARTLARI:


Branş ve Sınıf Öğretmenliği İçin;

657 Sayılı Devlet Memurları Kanunun 8. Maddesi hükümleri göz önünde bulundurularak Fakülte Mezunları için KPSS Puan üstünlüğü ve öncelik sırasına göre;

1- Eğitim Fakültesi

2- Eğitim Bilimleri Fakültesi

3- Diğer Fakültelerin Öğretmenlik Bölümü

4- Formasyon Belgesi, Tezsiz Yüksek Lisans Belgesi, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ile daha önceki yılarda vekil yâda ücretli öğretmenlik yaptığına dair belgesi bulunan diğer lisans (Fakülte ) ve Ön lisans mezunu (yüksekokul) mezunları başvuruda bulunabileceklerdir.

 

Okul Öncesi Öğretmenliği İçin;

İlçemize Okul Öncesi eğitim-öğretim öğretmen ihtiyacının atanan öğretmen yoluyla giderilmemesi halinde aşağıdaki sıraya göre öncelik verilerek ek ders ücret karşılığı okul öncesi öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır.

1- Okul Öncesi Öğretmenliğine kaynak teşkil eden yükseköğretim programlarından mezun ataması yapılmamış öğretmenlerden, Yüksek Lisans      Belgesi/Diploması olanlar (Kpss Puan Üstünlüğüne göre)

2- Okul Öncesi Öğretmenliğine kaynak teşkil eden yükseköğretim programlarından mezun (Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi mezunları dâhil) ataması   yapılmamış öğretmenlerden lisans belgesi /diploması olanlar (Kpss puan üstünlüğüne göre

3- Üniversitelerin Ev Ekonomisi Yüksek Okulu Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü mezunları,

4- Üniversitelerin okul öncesi öğretmenliği, çocuk gelişimi ve okul öncesi eğitimi öğretmenliği, çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmenliği veya çocuk gelişimi ve eğitimi ön lisans mezunları

5- Meslek Yüksek Okulu Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Bölümü, Meslek Yüksekokulu Hemşirelik ve Bakım Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Ön lisans mezunları

6- Açık öğretim Fakültesi Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenliği Bölümünde okuyup ön lisans mezunu olduğunu belgelendirilenler.

7- Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi Mezunu olup, herhangi bir alanda yüksek okul mezunu olanlardan okul öncesi eğitim alanında düzenlenen 60 saatlik seminer programını başarı ile tamamlayanlar.

8- Halen İlköğretim Okullarında görevli norm kadro fazlası sınıf öğretmenleri ile sınıf öğretmenliği alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programlarından mezun olup, atanmamış olanlardan okul öncesi eğitim alanında düzenlenen 60 saatlik  seminer programını başarı ile tamamlayanlar.

9- 80’Nolu Talim ve Terbiye Kurulu Kararında yer alan alanlardan mezun olup, atanamamış olanlardan okul öncesi eğitim alanında düzenlenen 60 saatlik seminer programını başarı ile tamamlayanlar.

NOT:Kurum gerektiği takdirde yeni belge isteyebilme veya şartlara göre başvuru şartlarında değişiklik yapabilme hakkını kendinde saklı tutar.


 

MÜRACAATTA İSTENECEK BELGELER:


1- Resimli Başvuru Formu (1 Adet) --> İndirmek İçin TIKLAYINIZ

2- Nüfus Cüzdan Fotokopisi (1 Adet)

3- Diploma veya Mezuniyet Belgesinin aslı ile birlikte Fotokopisi (1 Adet)

4- Son altı ay içinde  alınmış Adli Sicil Kaydı Beyanı (1 Adet)

5- Sağlık Durum Belgesi (1 Adet)

6- Halk Bankası Bulanık Şubesi Hesap  Fotokopisi (Hesap ve IBAN numaralı) (Adet) ; 

    NOT: Bulanık Şubesi dışındaki şubelerden oluşturulmuş hesaplar kabul edilmeyecektir.


 

ÖNEMLİ NOTLAR:


1- Fotokopisi istenen belgeler aslı ile beraber getirilecek, aslı kontrol edildikten sonra fotokopileri teslim alınacaktır. 

2- Dört (4) yıllık Üniversite mezunları yukarıda belirtilen evrakların birer suretini bir (1) adet KIRMIZI şeffaf dosya içerisinde teslim edeceklerdir.

3- İki (2) yıllık Üniversite mezunları yukarıda belirtilen evrakların birer suretini bir (1) adet SARI şeffaf dosya içerisinde teslim edeceklerdir.

4- Görevlendirmeler ihtiyaç listesine göre yapılacak olup, İlçe merkezi ve köylerinde ikamet edenler başvuruda bulunabileceklerdir.

5- Başvurular 24/08/2015 Pazartesi günü başlayacak olup 16/09/2015 Çarşamba günü mesai bitiminde sona erecektir. Belirtilen tarihler dışındaki başvurular kabul edilmeyecektir.

6- Başvuru Sonuçları, başvuru süresinin bitimininden sonra Müdürlüğümüz resmi web sitesinden veya telefonla bildirilecektir.

7- 2015-2016 eğitim öğretim yılında kendisine görev verilenlerden, verilen göreve gitmeyenler/başlamayanlar, söz konusu eğitim öğretim yılı içerisinde hakkını kullanmış sayılacak olup tekrar görev verilmeyecektir.

Bulanık Milli Eğitim Müdürlüğü

Zafer Mahallesi 49500 Bulanık / MUŞ - 0436 311 20 25

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.